Hvordan kan vi hjelpe deg?
Videoguider
E – Learning
Konvertering
Aksjonærregister
Skattemelding
Årsregnskap
Rapportering og avstemming
Hvordan kontakter jeg dere angående support?
Vi er klare til å hjelpe deg mellom 08:00 – 16:00 (man-fre)
Vi behandler våre kunder som samarbeidspartnere, og vi bryr oss oppriktig om deres suksess. Send en epost, ring eller del tilgang, så hjelper vi deg når du trenger det. Vår innboks er alltid åpen, og vi svarer så fort vi kan. Send en epost også utover åpningstiden på telefon, så kan vi avtale tidspunkt for å ringe deg opp.
Send oss en epost til: support@maestro.no
Åpningstider for telefon :
Man, ons og fre 09:00 – 12:00
Telefonnr. 02575
Hjelpefiler
I hjelpefilen kan du finne hjelp enten ved å søke stikkord, eller ved å bla deg gjennom hjelpen.
Velg hvilket produkt du ønsker dokumentasjon til:
Versjonsplan årsoppgjør
Her er foreløpig versjonsplan for årsoppgjøret 2023 (Versjon 36) Planen må anses som veiledende, det kan komme endringer.
Verktøy
God brukerstøtte er avgjørende for effektiv arbeidsflyt.
Driftsmeldinger
Alt er som det skal.
Det er ingen problemer med Maestro.
11.september.2024 – 09:19
Varsling på epost er midlertidig ute av drift:
På grunn av problemer med nettverket hos vår tredjepartsleverandør, Global Connect, er deler av vår meldingstjeneste midlertidig ute av drift. Dette betyr at epost-varsler, inkludert signaturopprag via Signant, ikke blir sendt. Varsling på SMS fungerer som normalt. Vi forventer at eposttjenesten vil være tilbake så snart problemet hos Global Connect er løst.
Dette påvirker også aktiveringslenker for nye brukere i Maestro SKY og innlogg til min side.
LØST